doprava zdarma při objednávce nad 1 000,- Kč

Servis a opravy

Společnost Zippo poskytuje ke všem svým výrobkům servisní podporu v síti autorizovaných servisních středisek, ve kterých je realizován záruční a pozáruční servis výrobků značky Zippo. Každý výrobek je v našich servisních střediscích opravován certifikovanými odborníky proškolenými v hlavním servisním středisku společnosti Zippo ve Spojených státech dle standardů společnosti Zippo Manufacturing Company.

Česká pobočka společnosti Zippo, dostala v roce 2012, jako teprve druhá mimo USA, plnou autorizaci pro proskytování oprav Zippo zapalovačů. V současné době je tak možné poškozené zapalovače opravit s minimální čekací lhůtou přímo v České republice.

Pokud je váš výrobek značky Zippo z jakýchkoliv důvodů nefunkční, můžete jej zaslat nebo osobně doručit k opravě na adresu servisního střediska společnosti Zippo v České republice.

Autorizované servisní středisko Zippo pro Českou republiku a Slovensko

ATC distribution s.r.o.
Gen. Štefánika 40
75002 Přerov

IČO 26876132
DIČ CZ26876132

tel +420 581 290 050
fax +420 581 204 564
podpora@zippo.cz

Provozní doba

Pondělí 8:00 - 16:00
Úterý 8:00 - 16:00
Středa 8:00 - 16:00
Čtvrtek 8:00 - 16:00
Pátek 8:00 - 16:00

Jak vyřídit opravu?

Je to jednoduché - stačí vadné zboží zabalit a doručit osobně nebo poštou do našeho servisního střediska do Přerova. Před zasláním výrobku do servisu se ale prosím ujistěte, zda závada není způsobena např. úbytkem spotřebního materiálu (nedostatek paliva, ohořelý knot, vyškrtaný kamínek, apod...). Možné řešení problému s vaším výrobkem také zkuste nejprve nalézt v sekci otázky a odpovědi.

Aby reklamace mohla být vyřízena, k výrobku zasílanému do Zippo servisu vždy přiložte:

  • Průvodní dopis se stručným popisem vady;
  • Vaši zpětnou adresu;
  • Vaše telefonní číslo;
  • Vztahuje-li se na výrobek doživotní záruka, nepotřebujeme žádný doklad o nákupu ani záruční list;
  • Pouze v případě, že se na váš výrobek doživotní záruka na funkčnost nevztahuje, je nutno rovněž připojit kopii dokladu o zakoupení (např. u víceúčelových plynových zapalovačů, ohřívačů rukou, originálních Zippo doplňků, atp.).

Tip: pro usnadnění můžete využít reklamační formulář na našich stánkách. Po vyplnění tohoto formuláře obdržíte do vašeho emailu kopii, kterou můžete vytisknout a zaslat společně s reklamovaným zbožím. Tím budete mít jistotu, že nám dáte všechny informace, které k vyřízení opravy potřebujeme.

Dovolujeme si vás upozornit, že společnost Zippo nepříjímá do opravy napodobeniny a falzifikáty zapalovačů značky Zippo, ani zapalovače jiných značek. Pokud bude servisním střediskem zjištěn falzifikát neoprávněně nesoucí označení Zippo, vyhrazujeme si právo takový výrobek zajistit a podat podnět k šetření Celní správě České republiky.

ZIPPO ORIGINÁLNÍ NÁHRADNÍ DÍLY

Originální náhradní díly k výrobkům značky Zippo nejsou samostatně prodejné. Pokud to bude nezbytné, poškozené součástky vám automaticky vyměníme v servisním středisku v rámci záručního nebo pozáručního servisu. Rádi bychom vás také upozornili, že mimo naše autorizované servisní středisko není nikdo oprávněn náhradní díly nabízet, tím méně prodávat.